Informacions 24/03/2020

 

Benvolgudes famílies i alumnat,

Us agraïm la vostra col·laboració durant aquests dies i esperem que entre tots siguem capaços d’acompanyar el nostre alumnat mantenint-lo actiu i vinculat a les feines que anem proposant.

La setmana passada vam presentar un conjunt de tasques de durada i execució diverses. L’objectiu de la setmana actual és assegurar-nos que el professorat estableixi la manera de comunicar-se amb l’alumnat per oferir seguiment i un retorn de les feines tan fluid com les circumstàncies ho permetin, tal com ja ho hem estat fent en alguns casos.

Per ampliar aquest suport, el professorat té la possibilitat de contactar amb el seu alumnat via Esemtia, associat al compte de correu “imyp.cat” dels vostres fills i filles. L’alumnat, per tant, ha de visitar aquest correu o accedir a la bústia de correu d’Esemtia per tal de rebre almenys una primera comunicació del professorat. També tenen la possibilitat de posar-se en contacte amb el seu professorat a través de la plataforma Esemtia (via Missatgeria, i marcant la casella “Enviar còpia a l’email”)

D’aquesta comunicació en sortiran pautes d’execució, els possibles terminis en les respostes i la temporització de les feines durant aquests dies.

És possible que hi hagi alumnes que no disposin de les seves credencials per accedir a Esemtia/Moodle o al correu imyp.cat. Si aquest és el cas, cal que us adreceu a un dels dos correus següents:

Com que el ritme de treball de l’alumnat també és molt divers, serà a partir de la setmana vinent quan revisarem i introduirem noves tasques.

Aprofitem aquest missatge per recordar-vos que visiteu la pàgina web del centre on us anem informant de les novetats que poden ser del vostre interès.

Les últims informacions afegides fan referència al servei de menjador i a l’ampliació del termini de presentació al concurs de Sant  Jordi.

Molt cordialment,

Equip directiu

INS Menéndez y Pelayo