SIMULTANEÏTAT D’ESTUDIS AMB PRÀCTICA INTENSIVA D’ESPORT

ESO

Els i les alumnes amb dedicació significativa a l’esport, avalada pel Consell Català de l’Esport i matriculats en centres que no pertanyen als centres educatius d’especial atenció a la pràctica esportiva, poden sol·licitar al director o directora del centre educatiu, durant el primer trimestre del curs, que se’ls apliqui un pla de suport individualitzat (PI), que inclogui la convalidació de la matèria d’Educació Física i de sis hores de 1r de batxillerat i quatre hores a 2n de batxillerat de les franges de matèries optatives.

En casos excepcionals en que l’alumnat no disposi dels certificats del Consell Català de l’Esport, però les circumstàncies individuals de l’alumne/a i la seva dedicació intensiva a l’esport així ho justifiquin, amb una dedicació horària de més de 9 hores setmanals o més (de dilluns a divendres) d’activitat física reconeguda per la federació esportiva corresponent, es pot sol·licitar el reconeixement de la matèria d’Educació Física. 

DOCUMENTACIÓ I PROCEDIMENT

 

BATXILLERAT

L’alumnat amb dedicació significativa a l’esport avalada pel Consell Català de l’Esport, poden sol·licitar que se’ls apliqui un PI que inclogui el reconeixement de la matèria d’Educació Física i/o de matèries especifiques. 

DOCUMENTACIÓ I PROCEDIMENT